wtorek, 15 marca 2016

moja (nie)pasja gotowania




To za dużo powiedziane, że gotowanie jest moją pasją.
Lubię gotować. Powiem też, że nawet mi to wychodzi ;)
Bywało jednak, że żadną siłą nie dało się mnie zaciągnąć do kuchni.

Odkąd postanowiłam bardziej zwracać uwagę na to co jem zaczęłam przeglądać przysłowiowe internety, książki kucharskie. I stało się to dla mnie naprawdę ciekawym i wciągającym doświadczeniem.

Nie jestem kucharką, czy dietetyczką.
Korzystam głównie z gotowych przepisów, czasem coś zmieniam lub wymyślam sama.

W tym dziale pojawią się więc moje kuchenne wypociny.
Te bardziej ambitne, jak i te prostsze i zarazem szybkie dania.

Z uwagi na mój tryb pracy nie jestem w stanie jeść do końca regularnie.
Postaram się znaleźć na to złoty środek, czym również zamierzam się z wami podzielić :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz