piątek, 1 kwietnia 2016

koktajl ze szpinaku, kiwi i banana


Czyli pierwsze próby z zieleniną ;)



Do tej pory koktajle przygotowywałam głównie owocowe. Trochę bałam się połączenia ze szpinakiem, ale moja zajawka była silniejsza ;) i wyszło przepysznie! :)



Składniki :
(dla 2 osób)

  • garść świeżego szpinaku
  • 4 nieduże kiwi
  • banan
  • 3/4 szklanki wody mineralnej

Przygotowanie :


Szpinak dokładnie myjemy i pozbawiamy łodyg.
Banana i kiwi obieramy ze skórki i kroimy na mniejsze kawałki.
Wszystko razem wrzucamy do wysokiego pojemnika lub do misy blendera (w zależności od tego czy używacie blendera ręcznego, czy kielichowego).
Miksujemy wszystko stopniowo dodając wodę.


Na zdrowie! :)



Koleżanka pytała, czy zblendowane kiwi nie zrobiło się gorzkie. Ani trochę! Zdziwiłam się o co jej chodzi i zaczęłam szukać rozwiązania tej zagadki. Okazuje się, że trzeba uważać, by nie rozdrobnić znajdujących się w kiwi ziarenek. Czyli może najlepiej dodać kiwi pod koniec? Doczytałam też, że dodatek mleka czy jogurtu sprawia, że kiwi staje się gorzkie. Postaram się to sprawdzić na własnej skórze.. i kubkach smakowych ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz