środa, 20 kwietnia 2016

truskawkowy koktajl z kaszą jaglaną


Czyli pierwsze próby z kaszą jaglaną ;)



Kaszę jaglaną wprowadziłam do jadłospisu dość niedawno, ale do tej pory głównie do obiadu, tradycyjnie. Szukając inspiracji do różnych dań, co chwilę wpadałam na przepisy z wykorzystaniem kaszy jaglanej.. na słodko, do deserów. Postanowiłam spróbować z koktajlem. Akurat w zamrażarce czekało pół opakowania mrożonych truskawek. Ja polecam go na początek dnia (pisałam już o tym, że przed pracą piję koktajle w ramach śniadania) lub jako deser.



Składniki :
(na 2 porcje)

  • 2/3 szklanki ugotowanej kaszy jaglanej
  • 1,5 szklanki truskawek 
  • szklanka mleka
  • łyżka miodu



Przygotowanie :

Ugotowaną kaszę umieść w misce lub pojemniku blendera.
Dodaj rozmrożone truskawki (w sezonie świeże owoce umyj i pozbaw szypułek).
Zalej mlekiem i zmiksuj na gładki koktajl.
Dodaj miód i ponownie zmiksuj.
Jeśli koktajl jest za gęsty, dolej więcej mleka.
Wstaw do lodówki.



Najlepiej smakuje schłodzony :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz