piątek, 29 kwietnia 2016

koktajl z jarmużu, banana i pomarańczy


Czyli nadszedł czas na jarmuż ;)



Do tej pory robiłam koktajle ze szpinaku lub selera naciowego. Z jarmużem było różnie, zwłaszcza, że blenderem ręcznym nie do końca udało mi się go zmiksować. Jarmuż więc leżał w lodówce. Ostatnio teściowa pożyczyła mi blender kielichowy. I postanowiłam go wypróbować ;) koktajl wyszedł genialny!



Składniki :
(dla 2 osób)

  • 2 garście jarmużu
  • banan
  • 2 nieduże pomarańcze
  • łyżka miodu
  • pół szklanki wody

 Przygotowanie :

Jarmuż myjemy i usuwamy twarde łodygi.
Banana obieramy i kroimy na kawałki.
Wyciskamy sok z pomarańczy 
(ja użyłam dwóch mniejszych - wyszło nieco ponad 200ml).
Wrzucamy wszystko do pojemnika blendera.
Dodajemy łyżkę miodu i dolewamy pół szklanki wody mineralnej.
Miksujemy :)




Na zdrowie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz